I think i need to write.



Ett skönt tag borta från bloggen kan jag verkligen säga att det hjälpte. Rensade hjärnan lite och hann plugga i lugn och ro utan att känna press på att behöva blogga. Men trots allt har jag även känt att jag har saknat bloggen lite. Det är skönt att kunna skriva av mig, mycket har hänt men ändå inte. Nu har jag hunnit tänka ganska så länge så jag kom fram till att jag ska börja blogga men jag har ingen aning hur länge och hur mycket det blir men jag vill att det ska vara intressant att läsa så jag bestämde mig för att blogga när jag kan och har lust vilket kan göra att inläggen blir bättre och intressantare. Men vi får helt enkelt se hur det går!  


Kommentarer
Postat av: Amanda

Sv; haha förlååt :( Vi ser den när vi ses ! :D <3

2011-03-15 @ 23:11:55
URL: http://amandahaggstrom.devote.se

Skriv ditt inlägg här tack!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg ?:

Skriv vad du vill här:

Trackback
RSS 2.0